Ocenenia: Voľba spotrebiteľov 2019

Spotrebitelia sa vyjadrili jasne, najlepšie mliečne produkty vlastnej značky má COOP Jednota

Bratislava, 14. jún 2019 – Najväčšia maloobchodná sieť COOP Jednota potvrdila povesť najsilnejšieho hráča v sortimente vlastnej značky.
V marketingovom programe Voľba spotrebiteľa - najlepšia novinka 2019 si odniesla až tri prvenstvá v kategórii mliečne výrobky. Plnotučné mlieko, parenicu a termix si zákazníci zvolili za najobľúbenejšie produkty na trhu privátnych značiek.


Voľba spotrebiteľa
– Najlepšia novinka 2019

Ocenené produkty COOP Jednoty
- kategória Mliečne dezerty - COOP DEZERT TERMIX, COOP JEDNOTA TRADIČNÁ KVALITA
- kategória Mlieka - COOP TRVANLIVÉ MLIEKO 3,5 %, COOP JEDNOTA MAMIČKINE DOBROTY
- kategória Syry - COOP PARENICA, COOP JEDNOTA MAMIČKINE DOBROTY

Tlačová správa: PDF