24/7

Revolučné predajne 24/7 v sieti COOP Jednota

Kto môže v bezobslužných predajniach nakupovať?

Každý zákazník, ktorý má aspoň 18 rokov, zaregistruje sa v mobilnej aplikácii, overí svoju totožnosť a je plne spôsobilý na právne úkony.
Počet zákazníkov môže byť na jednotlivých predajniach obmedzený. Bližšie informácie o počte zákazníkov v predajni počas bezobslužného režimu je možné nájsť na prevádzkach.

Ako funguje vstup a odchod z predajne?

Vstúpiť do bezobslužných predajní môžu iba registrovaní zákazníci, ktorých totožnosť a vek boli overené. Vstup, blokovanie tovaru na pokladnici a následný výstup z predajne je možný po načítaní QR kódu v mobilnom telefóne na čítačke/pokladni. Pre každý úkon je potrebné si v mobilnej aplikácii vygenerovať nový QR kód.
Vo vybraných predajniach 24/7 (Šaľa a Šalgočka) je možný vstup aj prostredníctvom vernostnej karty tzn. bez aplikácie. Pred tým je však potrebná registrácia u personálu predajne v čase otváracích hodín. V tomto prípade zákazník vyplní registračný formulár priamo na prevádzke. Ak zákazník nemá vernostnú kartu, bude mu vydaná počas registrácie.

Je potrebné mať prístup na internet?

Áno, pre vstup do predajní 24/7 či registráciu je potrebné internetové pripojenie.

Je v predajniach dostupné internetové pripojenie?

Dostupnosť wi-fi pripojenia je na každej prevádzke individuálna. Nie každá prevádzka je vybavená internetom dostupným pre zákazníkov.

Ako prebieha registrácia pre vstup do predajne 24/7?

Registrácia pre vstup do prevádzok 24/7 je veľmi jednoduchá a netrvá viac ako 1 minútu!
Pre vstup do predajne je potrebná registrácia/prihlásenie do mobilnej aplikácie  COOP Jednota Klub. Po registrácii/prihlásení bude zákazníkovi overená identita prostredníctvom dokladu totožnosti a následne už generovaný QR kód potrebný pre vstup, nákup a výstup z predajne.
V prípade neregistrovaných zákazníkov, ktorí sa nachádzajú už priamo pred predajňou je registrácia dostupná aj prostredníctvom QR kódu umiestneného na dverách do prevádzky. Po načítaní QR kódu bude zákazník presmerovaný na webovú stránku na ktorej je popísaný celý proces registrácie a nákupu v bezobslužných predajniach.
Po splnení podmienok podľa tohto bodu bude zákazníkovi doručené potvrdenie o úspešnej registrácii prostredníctvom e-mailovej správy na ním zadanú e-mailovú adresu.

Ako prebieha overenie totožnosti?

Overenie totožnosti prebieha v jeho mobilnom telefóne prostredníctvom biometrie, t.j. naskenovaním dokladu totožnosti pomocou fotoaparátu na mobilnom telefóne z prednej aj zadnej strany a následné nasnímanie tváre zákazníka. Tým sa zabezpečí overenie biometrických údajov a zhoda zákazníka s fotografiou na doklade totožnosti.

Ako prebieha nákup?

V prípade, že je zákazník registrovaný, na čítačke umiestnenej pri vstupných dverách do predajne nasníma vygenerovaný QR kód z mobilnej aplikácie. Následne môže vstúpiť do predajne a nakupovať. Ak zákazník chce za nákup zaplatiť, opäť nasníma QR kód na samoobslužnej pokladnici a následne môže skenovať tovar. V tomto prípade nie je potrebné snímanie vernostnej karty, nakoľko tá už je obsiahnutá v danom QR kóde každého registrovaného zákazníka. Následne si nákup zabalí a opäť vygeneruje QR kód, ktorý nasníma na čítačku pri východe z predajne.

Čo všetko môžete v predajniach 24/7 nakupovať? Sú dostupné aj tabakové výrobky a alkohol?

V predajniach 24/7 je zákazníkom k dispozícii všetok dostupný tovar. Vzhľadom na to, že vstup je možný iba pre osoby staršie ako 18 rokov a každej registrovanej osobe je overená identita a vek, alkohol a vybrané tabakové výrobky budú dostupné.

Kedy je v predajni personál? Otváracie hodiny.

Všetky bezobslužné prevádzky systému COOP Jednota fungujú v režime, kedy je v istú časť dňa v prevádzke aj personál. Otváracie hodiny s personálom na prevádzke sa môžu líšiť, a preto je potrebné si otváracie hodiny každej predajne overiť.
V čase kedy je v predajni personál, predajňa funguje bežným režimom kedy personál zákazníkov obslúži a tovar im aj nablokuje. Mimo otváracích hodín je predajňa bez obsluhy, kedy môžu do predajne vstupovať iba registrovaní zákazníci, ktorí si sami tovar naskenujú na samoobslužnej pokladnici.

Čo v prípade ak so mnou vstúpi/vstúpia ďalšia mne neznáma, resp. neznáme osoby?

Za vstup osôb je zodpovedná osoba, ktorá sníma svoj Qr kód pre vstup a mala by dbať na to, aby spolu s ňou vstupovali len jej známe osoby (spoločný nákup). V prípade, že by sa niekto natlačil násilne a neuposlúchol výzvu zákazníka, aby odišiel, tak by mal zákazník informovať dispečing cez audio/videovrátnika. Následne ho strážna služba vyzve k opusteniu predajne. Pri neuposlúchnutí bude vyslaná zásahová jednotka.

Ako dlho môže byť zákazník v predajni?

Čas strávený v predajni nákupom nie je nijak časovo obmedzený. V prípade dlhého zdržania sa alebo podozrivého správania sa osôb na prevádzke, tie budú strážnou službou na diaľku prostredníctvom reproduktoru vyzvaní na ukončenie nákupu a opustenie priestoru prevádzky.

Kto predajňu 24/7 stráži ak tam nie je personál?

V čase kedy na prevádzke nie je personál je predajňa pod vzdialeným dohľadom strážnej služby, ktorá prevádzku a nakupujúcich monitoruje prostredníctvom kamerového systému. V prípade potreby vedia so zákazníkmi komunikovať pomocou audiokomunikátora, prípadne sa do prevádzky dostaví výjazdová jednotka strážnej služby.

Čo ak sa počas nákupu vyskytne nejaký problém?

V prípade potreby je na každej prevádzke tzv. pohotovostné tlačidlo, pomocou ktorého bude upovedomená strážna služba, ktorá vykonáva dohľad nad danou prevádzkou a bude so zákazníkom komunikovať pomocou mikrofónu a reproduktorov v prevádzke. Zároveň vedia na diaľku zasiahnuť v prípade problému so samoobslužnou pokladnicou – napr. stornovanie tovaru/nákupu, či otvoriť dvere do predajne atď.

Čo v prípade nákupu vážených tovarov? Je potrebné schválenie obsluhou?

V predajniach 24/7 je možnosť si nakúpiť vážené tovary, napr. ovocie, zeleninu alebo pečivo. V tomto prípade je možné ich vyhľadať prostredníctvom samoobslužnej pokladnice, ktorá ich odváži. Schválenie obsluhou v tomto prípade nie je potrebné, avšak strážna služba dohliada na skenované položky prostredníctvom kamery priamo na pokladnici a v prípade potreby zákazníka upozornia na nezrovnalosti.

Podmienky/možnosti platby?

V bezobslužných predajniach 24/7 je možné platiť iba bezhotovostne, t.j. platobnou kartou, hodinkami alebo smartfónom.

Všeobecné obchodné podmienky

GDPR

Nemáte ešte našu mobilnú aplikáciu?
Stiahnite si ju cez App Store alebo Google Play do vášho telefónu. 

QR kód aplikácie